ZAPRASZAM POD ADRES : CALYPSO - IGŁA Z NITKĄ

2009/02/26

Kolejne prace

Mam teraz chwilkę wolnego czasu po pracy bo dzieciaki na feraich więc mogę troszkę dłużej posiedzieć nad scrapami.
Dziś wrzucam kilka ostatnio zrobionych prac:)
Jako że ostatnia notka była wiosenna więc na pierwszy ogień idzie praca z zestawu Jolqi - "Spring Breakfast" Do świąt jeszcze troszkę ale ten zestaw aż sam się rwie do tego święta:)




Druga praca to taka mała fantazja na temat i pierwsza dotychczas ale nie mogłam przejść obojętnie wokół rewelacyjnego zestawu Anny Anastasovy :)




Anna Anastasova - tytuł po rosyjsku, chyba to ten пролет
Tiramisu Design - Summer breez


Kolejna praca to RAK dla Entrali


Credits:
Nanine - Freebie five, two
Digi Crea - Crazy love
BMW - Used to love U
Angeliqe - La vie en rose
Juliegoodgirl - Le journal du scrap
Danielle Corbitt - That's so tara
Shineangel Creation - Mi amor
Mask -Palvinka


Prawie na koniec scrap z moją córcią, moją małą myszką:))




Credits:
La vie en rose - Angelique
Gourmandise - Margote
Freebies two- Nanine
Add on Secret of Love - Fanette design
WA by Bekah_E
Mask -Palvinka

Na sam deserek praca z zestawu Jolqi "BlackTucan"dostępna na ScrapBird








Brak komentarzy: